piątek, 21 stycznia 2011

Sowia ankieta i małe zmiany

Chciałam porobić trochę sówek...







17 komentarzy:

  1. ja lubię wszystkie sowy więc nie będę obiektywna:D a wisiorek jak najbardziej do kompletu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mi sie wszystkie kolczyki sowy!!! Wisiorka osobiscie bym nie kupila gdyz nie nosze wisiorkow, ale na pewno jest wiele osob, ktore bylyby zainteresowane kompletem

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te Twoje sówki, napatrzeć sie nie moge :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są super.
    Najmniej mnie się widzą te z nr 3 - są fajen, ale jak mam którąś odrzucić to tą parę.
    nr 1 i 2 są chyba takie same, różnią się gałązką/brakiem gałązki? z gałązką są ładniejsze, ale bez chyba praktyczniejsze, bo się nie da rady podrapać i uszkodzić ;)
    wisiorek pasuje :) jeśli ktoś nosi to na pewno do kompletu chętnie dobierze. Ja tam lubię wisiorki i wszelkie dydnadełka naszyjne :D
    to tyle ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz Dziabko, ja tak jak poprzedniczka pominęłabym te czerwone , reszta jak dla mnie jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi najbardziej podobają się sówki z 2 zdjęcia, piękny fioletowy kolorek, chętnie bym nosiła z wisiorkiem do kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie Dziabko najładniej wygladają te na drugim zdjęciu z wisiorkiem do kompletu. I może na początek, przynajmniej po jednej parze zrób w innych kolorkach, np. zieleni, brązie, białe, czarne. Na pewno znajdą nabywcę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wisiorki jak najbardziej, komplety są w modzie! A róznorodność gustów jest Ci na pewno znana, więc dobrze mieć wybór. Chociaż mnie bardziej urzekają te z 2 pierwszych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie odrzucam żadnej,o wszystkie piękne!!!!!!! I spokojnie z każdej może być komplet!!!!!!! Cuda Madziu cuda!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 i 2 zdecydowanie bardziej mi się podobają :) wisiorek do kompletu? zdecydowanie tak! :)
    zielone sówki byłyby genialne :) - a gdyby tak 2-kolorowe^^? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę - na jakie piękne małe cuda trafiłam, błądząc po blogach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :)
    Dziękuję Ci za odwiedzinki u mnie i udział w moim candy :) Życzę szczęścia w losowaniu :)

    Sowy są świetne! Pierwszy raz widzę takie kolczyki i wisiorek :)
    Mnie jednak bardziej przypadła do gustu wersja bez gałązek, ale to moje zdanie, a gusta są różne! :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Mariola :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarze! :) Przynajmniej wiem, na czym stoję. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie:)
    ciekawie tworzysz:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie byłabym obiektywna, bo jestem szczęśliwą posiadaczką sów ze zdjęcia nr 3 ;) A jako posiadaczka mogę powiedzieć, że bardzo fajnie wyglądają "w uchu". Lubię je, co będę czarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. krótko : piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się podobają wszystkie. Jeszcze takich nie widziałam. A nawet mój dwuletni synek zauważył, że to sowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Waszą obecność, a jeszcze bardziej za każdy ślad, który tu zostawiacie - każdy jest dla mnie bardzo ważny!