poniedziałek, 14 marca 2016

Anielska zakładka, mała zapowiedź i pisanki

Zakładka z aniołem z dodatkiem złotych i srebrnych nici.



A aktualnie na tamborku kolejny haft z kolekcji DFEA Études de Botanique... Jeszcze go nie skończyłam, a już myślę, co będzie następne... ;) Uwielbiam motywy kwiatowe.


A w sobotę byłam z Synkiem na warsztatach pisankowych :D Zapisałam się nie wiedząc, jaką techniką będziemy zdobić i okazało się, że to pisanie woskiem. Bardzo się ucieszyłam, bo właśnie tego chciałam się nauczyć :D Jakby co to moja ta po lewej wzorowana na oryginale, sporo mi jeszcze brakuje ;)




12 komentarzy:

  1. Zakładka jest przepiękna! I pisanka też jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka cudna - uwielbiam anioły!!
    Zazdroszczę kursiku, ja też miałam ochotę się tego nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham anioły :) Przynajmniej mam już punkt wyjścia z tymi pisankami :)

      Usuń
  3. Przepiękna zakładka!!! Cudowna pisanka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudności u Ciebie na blogu:-). serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka piękna. Aż żałuję, że nie czytam już książek w wersji papierowej. I podziwiam za tempo... ja na dużym hafcie teraz utknęłam i nawet nie myślę o tym, co będzie potem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja też większość na czytniku, ale i papierowa się trafi. Akurat zakładka już dawno wyszyta, ale zdjęcia się dopiero teraz doczekała :)

      Usuń

Dziękuję za Waszą obecność, a jeszcze bardziej za każdy ślad, który tu zostawiacie - każdy jest dla mnie bardzo ważny!