czwartek, 4 lipca 2013

Krzyżykowo mi

Tak jak obiecałam pokazuję, co wreszcie skończyłam z dziedziny innej niż koraliki :) Znów hafty z mojej ulubionej kolekcji biscornu od Faby Reilly. Nieważne, że to tylko kurzołapki - ważne, że są cudne i super się je wyszywa :D Och, kocham len! Oba hafty wykończone szklanymi koralikami TOHO 15/o.

Buttercup Biscornu - czyli JASKIER

Buttercup Biscornu by Faby Reilly
len Belfast Zweigart 32 ct kolor Antique White (kość słoniowa)
muliny DMC, szklane koraliki TOHO 15/o



Napisy na drugiej stronie standardowo wyszyte krzyżykami 1x1 nitkę. Ciężka praca, ale efekt wart włożonej energii.


A drugi haft to Christmas Biscornu :P Trochę bardzo nie na czasie, zaczęłam go przed Bożym Narodzeniem, ale stwierdziłam, że jak już wykańczać, to prace bardzo zaległe też. :)

Christmas Biscornu by Faby Reilly
len Belfast Zweigart 32 ct kolor Antique White (kość słoniowa)
muliny DMC, szklane koraliki TOHO 15/o


Niebawem pokażę kolejne... :P Też już skończone.

9 komentarzy:

  1. jakie piękne misterne dzieła!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne. podziwiam z całego serca zwłaszcza ze ja do haftów mam dwie lewe ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba są piękne. Choć na mnie większe wrażenie robi chyba to bardziej na bogato :) I nawet nie wiesz jak ja bardzo lubię Twoje hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności :) Oba są przepiękne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie je wyhaftowałaś. U mnie wciąż w planach...
    Pozdrawiam Cię serdecznie, wciąż wspominając Twoją życzliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biscornu są jak klejnociki - cieszy samo ich posiadanie. Twoje są śliczne, zwłaszcza to jaskrowe, chociaż możliwe jest, że bliżej Bożego Narodzenia bardziej zachwyci mnie świąteczne - oba są urocze i niezwykle starannie wykonane.
    Ehh... obudziłaś we mnie ochotę na wydłubanie sobie jakiegoś małego cuda ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo! :D

    Wiewiórko, ja też mówię na nie klejnoty - fajnie, wiedzieć, że nie tylko ja :)

    Chranna, bardzo mi miło, fajnie być docenionym :) Nawzajem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow :) Oba piękne, ale to z kaczeńcami (?) naj naj naj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Waszą obecność, a jeszcze bardziej za każdy ślad, który tu zostawiacie - każdy jest dla mnie bardzo ważny!