niedziela, 31 października 2010

Sowy...

...to moje nemezis. No może nie całkiem moje. Mam przyjaciółkę, która je kolekcjonuje, więc już dawno postanowiłam ją obdarować kolczykami-sowami. Wymyśliłam sobie makramę, a znam się na tym... ;) W podstawówce dwa kwietniki ze starego gryzącego sznurka zrobiłam... Ale zainspirowana pracami Mazmiki dostałam nowego zapału i po próbie z muliną (w ogóle się nie nadaje) wymęczyłam w końcu pierwszą sówkę. Z drugą poszło szybciej, ale okazało się, że trochę niepodobna do poprzedniczki, więc trzeba było pruć i poprawiać... Ostatecznie są dość podobne, ale więcej już nie wykrzesam :)

Wnioski: z sówek jestem zadowolona, chociaż makrama to nie to, co tygrysy lubią najbardziej. Ale jeszcze się z nią nie żegnam... Aha, dobry sznurek to podstawa... Mazmiko, tym większe ukłony dla Ciebie! Nadal mi się marzą kolczyki od Ciebie... :)

12 komentarzy:

  1. niesamowita jesteś! piękne są 2sówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda, one sa absolutnie niesamowite! Słów mi brak O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. .......... O.o
    Wspaniałe!
    Sowy to moje ulubione ptaki- nawet piszę o nich licencjat ^^
    Uwielbiam motyw sów i powiem szczerze, że ostatnio chciałam nauczyć się makramy właśnie dla takich kolczyków...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te sóweczki, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne :) a z moją miłością do sów to już w ogóle jestem zakochana :) ja chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jakie słodkie!!!!!!!!:):):)

    A ja Ci muszę powiedzieć,że... Wczoraj miałam czarnuchy na uszach... Ach super się w nich czułam:) Dzisiaj mam lniane:) Muszę poszukać coś co by brocha pasowała:D Super strasznie je lubię i jeszcze raz za wymiankę dziękuję:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te sówki!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. och... te sówki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne!!! A kolczyki dla Ciebie już są na ukończeniu...tylko nie wiem, czy jest sens je wysyłać, skoro tak dobrze sobie z makramą radzisz :)
    Żartowałam oczywiście!
    Postaram się szybciutko skończyć prezenciki dla Ciebie.
    A tymczasem podziwiam różnobarwne sowy, są super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha! Czekam na nie z utęsknieniem! I dziękuję za pochwały! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Waszą obecność, a jeszcze bardziej za każdy ślad, który tu zostawiacie - każdy jest dla mnie bardzo ważny!