poniedziałek, 8 listopada 2010

Kolejna wymianka

Joasia rozpoczęła chyba moją miłość do scrapowych notesów... Tym razem cudne notesy przyleciały do mnie od Eli. Dałam po dwa zdjęcia, bo każdy ozdobiony jest embossingowymi detalami. Nie wiem, który najpiękniejszy, bo i róża piękna i te kolory jesienne i odrobina wiosny w trzecim... :)







W zamian poleciała porcja szydełkowych śnieżynek (już nie będę zanudzała zdjęciami, bo były) i dwie broszki. Ponoć się spodobały... ;)



Elu, serdecznie dziękuję za miłą wymiankę! :)) Notesy są fantastyczne!

4 komentarze:

  1. śliczne notesy! ten zielony.. mm.. kocham zielony :D
    i biała różyczka rewelacja. Choć ani za różami nie przepadam, ani broszek nie noszę, ale ta podoba mi się niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym miała problem z określeniem który najładniejszy :D pewna jestem tego że pierwszy zabrałaby mi moja przyjaciółka bo ma pomarańczowe kolorki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę ale szaleństwo:D le notesów nigdy ja wiele:D

    A broszki są przecudne:) Takie słodziutkie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę,że moje wytworki przypadły Ci do gustu:))Serdecznie Ci dziękuję za bardzo udaną i miłą wymiankę:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Waszą obecność, a jeszcze bardziej za każdy ślad, który tu zostawiacie - każdy jest dla mnie bardzo ważny!