czwartek, 9 września 2010

Głowa pełna pomysłów!

Chyba mi rąk zabraknie, albo czasu, albo głowę stracę do reszty... Tyle mam nagle pomysłów po tym wakacyjnym przestoju, że już nie wiem za co się łapać. Więc zaczynam kilka robótek i ... No cóż pewnie kilka skończę... Spotkałam się dziś z Oiran i jeszcze mnie nakręciła na stary pomysł, do którego dłuuugo się zabieram... Teraz już muszę, bo obiecałam! :P Dzięki Oiran za kopa! I jeszcze dostałam cudną różę hana kanzashi do mojej kolekcji i cieniowane kordonki. W zamian poleciały dwie pary szydełkowych kolczyków.


Jeszcze ze dwa dni temu wymyśliłam sobie model kiełbaskowy... :)

2 komentarze:

  1. więc do pracy! ;-) ja czasami sobie miejsca znaleźć nie mogę, jak mi głowa pęka od pomysłów ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Waszą obecność, a jeszcze bardziej za każdy ślad, który tu zostawiacie - każdy jest dla mnie bardzo ważny!