piątek, 3 września 2010

Lubię...

Zuza z Myosthis zaprosiła mnie do zabawy, więc nie wypada odmówić... Co ja lubię... Czego ja nie lubię! Lubię...

1. koty i szczury - choć na blogu tego nie widać...
2. lubię wielokropki... co na blogu bardzo widać! :)
3. uwielbiam życie wiejsko - podmiejskie, choć chwilowo jestem skazana na miejskie...
4. kocham ciszę - taką bez telewizora, samochodów w tle, za to szum drzew, śpiew ptaków bardzo są wskazane
5. lubię maki, słoneczniki i kwiaty wiśni
6. lubię czytać książki (ostatnio Pratchetta)
7. lubię klimaty dawnych Chin i Japonii
8. kocham spędzać czas z moim Mężem i Synkiem :))
9. lubię sobie tworzyć różności i otaczać się cudeńkami - tylko, żeby mnie nie zawaliły!
10. lubię sobie wystrój mieszkanka zmieniać co jakiś czas, bo zmiany lubię

A do zabawy zapraszam...

Fairy
Oiran
Mi-ju
Matylda
Księżniczka w kaloszach
Oli
Sasilla
Szajajaba
Tukara
Lola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Waszą obecność, a jeszcze bardziej za każdy ślad, który tu zostawiacie - każdy jest dla mnie bardzo ważny!