środa, 1 grudnia 2010

Anielskie skrzydła...

...róże, falbanki, lniaki... To powstawało ostatnimi czasy. Wreszcie wszystko sfotografowałam i Wam pokazuję :)

Czy Wy wiecie, że to już 99. post? Następny będzie setny! :)) Ale ten czas leci... No ale candy jedno już trwa, więc na razie nie robię kolejnego...

Aha, wrzuciłam na bocznym pasku psiaka - jednym kliknięciem dziennie można pomóc w zbieraniu karmy dla psów w schroniskach... Może zechcecie wrzucić go u siebie? Akcja trwa do 21.12.

Dla zainteresowanych (Poohatko, dopiero niedawno trafiłam na ten komentarz z pytaniem, dopiero teraz odpowiadam, wybacz!) - etykieta od moich srebrnych nici (na małej szpulce plastikowej, ale dość wydajne), dość sztywne i cienkie, wg mnie rewelacyjne do szydełkowania. Nimi robię srebrne róże, falbanki, ażury...


A frywolitki powstają z takich (to jest spory kłębek, mam złotą i srebrną nić, jest bardzo śliska, ale jakoś się trzyma):


Kolczyki i broszki:










16 komentarzy:

  1. no jak zawsze cudnie :)

    PS. masz na mailu ten pierniczkowy przepis ode mnie??

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace. Anielskie skrzydła są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. skrzydła i falbanki to moje faworyty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są super,ale mnie sie najbardziej widzą te guzikowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności a ile tego..... do wyboru do koloru

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te Twoje cudowności!:D Jak dobrze,że mam i guziolki i te skrzydełka... Ach:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziabąg a jak tego piesa mam zainstalować? Coś namieszałam bo już w jednego kliknęłam i go ni ma:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny! :)

    Moniko, przesłałam Ci ten przepis, miałam na mailu :)

    Joasiu, fajnie, że się jeszcze cieszysz! )) Zawsze możesz się zgłosić po więcej!

    Ines, bo to jest link do strony, a nie do konkretnego psa. Możesz wybrać, którego chcesz. A ten ze zdjęcia to Gonia, o ta: http://poznan.szerlok.pl/oferta/gonia-ze-schroniska-w-gaju-akcja-nakarm-psa-z-szerlokiem-ID44y0.html

    OdpowiedzUsuń
  9. skrzydełka są prześliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne, też się będę uczyc frywolitek :)
    Dostałam dziś dwa czółenka :D
    No i zapraszam też na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Your works are beautiful!:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wszystkie, ale moimi faworytkami są skrzydła i różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. skrzydła i różyczki bombowe! :)a ja mam taką różyczkową broszkę, ha! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Waszą obecność, a jeszcze bardziej za każdy ślad, który tu zostawiacie - każdy jest dla mnie bardzo ważny!